September 05, 2013

our windy meadows I [inspired by Wuthering Heights]

















7 comments:

  1. Czy ja juz pisałam, że jesteś bezapelacyjnie NAJLEPSZYM POLSKIM FOTOGRAFEM?

    ReplyDelete
  2. Zabijasz te zwierzęta sama?

    ReplyDelete
  3. Trudno mi się zdecydować, czy wolę I część czy II tej serii. Mam jednak nadzieję, że będą kolejne:)
    Niesamowicie się ostatnio rozwinęłaś.

    ReplyDelete
  4. Lauro przepiękne zdjęcia. Czy mogłabyś mi zdradzić skąd pochodzi ta przepiękna sukienka?
    Byłabym ogromnie szczęśliwa móc ją założyć na swoim Ślubie.
    Pozdrawiam Was ciepło.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za ciepłe słowa.
      Niestety, to nie jest "markowa" sukienka, poza tym jest ona połączona (dół to spódnica, bez metki, prawdopodobnie była zrobiona przez kogoś).

      Delete
  5. Te zdjęcia są tak piękne....dziękuję ci za nie.

    ReplyDelete